Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Είμαι το Ισραήλ!

Το βίντεο είναι δημιουργία του Jihane Al Quds. Ανέβηκε στο you-tube πρόσφατα (4/9/2009) αλλά το κείμενο που το συνοδεύει (δείτε στη συνέχεια τη μετάφρασή του) είναι του Hashem Said, νεαρού σπουδαστή στο κρατικό Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον και μέλους της φοιτητικής ομάδας Hayaat και δημοσιεύτηκε στις 25 Φλεβάρη του 2002

Είμαι το Ισραήλ. Ήρθα σε μια γη χωρίς λαό για να δώσω γη σε έναν λαό που δεν είχε (σημ. μτφ: έκφραση που χρησιμοποιήθηκε μεταξύ των σιωνιστών που δεν θεωρούσαν τους κατοίκους της Παλαιστίνης λαό). Οι άνθρωποι που βρήκα εδώ, δεν είχαν κανένα δικαίωμα να ζουν εδώ και ο λαός μου τους έδειξε πως έπρεπε να φύγουν ή να πεθάνουν, ισοπεδώνοντας 480 Παλαιστινιακά χωριά και σβήνοντας την ιστορία τους.
Είμαι το Ισραήλ. Μερικοί από τους ανθρώπους μου διέπραξαν σφαγές και αργότερα έγιναν πρωθυπουργοί για να με αντιπροσωπεύσουν. Το 1948, ο Menachem Begin ήταν υπεύθυνος της μονάδας που κατακρεούργησε τους κατοίκους του Deir Yassin συμπεριλαμβανομένων 100 ανδρών, γυναικών και παιδιών. Το 1953, ο Ariel Sharon καθοδήγησε τη σφαγή των κατοίκων της Qibya και το 1982 κανόνισε με τους συμμάχους μας τη σφαγή 2000 ανθρώπων στα προσφυγικά στρατόπεδα Σάμπρα και Σατίλα.
Είμαι το Ισραήλ. Στήθηκα το 1948 με το κόψιμο του 78% της γης της Παλαιστίνης, το διώξιμο των κατοίκων της και την αντικατάστασή τους από Εβραίους που ζούσαν στην Ευρώπη και άλλα μέρη του κόσμου. Ενώ στους ντόπιους των οποίων οι οικογένειες ζούσαν σ’ αυτή τη γη για χιλιάδες χρόνια απαγορεύεται να επιστρέψουν, οι Εβραίοι απ’ όλον τον κόσμο είναι καλοδεχούμενοι.
Είμαι το Ισραήλ. Το 1967, κατάπια τα εναπομείναντα εδάφη της Παλαιστίνης – τη Δυτική Όχθη και τη Γάζα – και υπέβαλα τους κατοίκους τους σε έναν καταπιεστικό στρατιωτικό νόμο, που ελέγχει και εξευτελίζει κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους. Επιτέλους, έπρεπε να πάρουν το μήνυμα ότι δεν είναι ευπρόσδεκτοι να μείνουν, και να πάνε να βρουν τα εκατομμύρια άλλους Παλαιστίνιους πρόσφυγες στις παράγκες των στρατοπέδων του Λιβάνου και της Ιορδανίας.
Είμαι το Ισραήλ. Έχω τη δύναμη να ελέγχω την Αμερικανική πολιτική. Η επιτροπή μου των Αμερικανο-Ισραηλινών σχέσεων μπορεί να ανεβάσει ή να κατεβάσει οποιονδήποτε πολιτικό διαλέξει, και όπως βλέπετε, όλοι ανταγωνίζονται για το πως θα με ευχαριστήσουν. Όλες οι δυνάμεις στον κόσμο είναι ανίσχυρες μπροστά μου, συμπεριλαμβανομένου και του ΟΗΕ καθώς έχω το Αμερικανικό βέτο για να εμποδίζω οποιαδήποτε καταδίκη των εγκλημάτων μου. Όπως τόσο εύγλωττα το διατύπωσε ο Sharon «Ελέγχουμε την Αμερική».
Είμαι το Ισραήλ. Επηρεάζω και τα αμερικανικά κυρίαρχα ΜΜΕ, και θα δείτε πάντα τις ειδήσεις κομμένες και ραμμένες προς όφελός μου. Έχω επενδύσει εκατομμύρια δολάρια στις δημόσιες σχέσεις και το CNN, οι New York Times και άλλοι κάνουν εξαιρετική δουλειά προωθώντας την προπαγάνδα μου. Ρίξτε μια ματιά σε άλλες διεθνείς ειδησεογραφικές πηγές και θα δείτε τη διαφορά.
Είμαι το Ισραήλ. Παλαιστίνιοι θέλετε να διαπραγματευτείτε για «ειρήνη»; Δεν είστε τόσο έξυπνοι όσο εγώ. Θα διαπραγματευτώ, αλλά θα σας επιτρέψω μόνο να έχετε τους δήμους σαν ενώ εγώ θα ελέγχω τα σύνορά σας, το νερό, τον εναέριο χώρο σας και οτιδήποτε άλλο έχει κάποια σπουδαιότητα. Την ώρα που θα «διαπραγματευόμαστε», εγώ θα καταβροχθίζω τους λόφους σας και θα τους γεμίζω με εποικισμούς, που θα τους κατοικούν τα πιο εξτρεμιστικά μου στοιχεία οπλισμένα σαν αστακοί. Οι εποικισμοί αυτοί θα συνδέονται με δρόμους που εσείς δεν θα επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε, και θα μένετε φυλακισμένοι στα μικρά σας Μπατουστάν ανάμεσά τους, περικυκλωμένοι από παντού από σημεία ελέγχου (checkpoints)
Είμαι το Ισραήλ. Έχω τον τέταρτο ισχυρότερο στρατό στον κόσμο και διαθέτω πυρηνικά όπλα. Πως τολμάτε παιδιά να αντιμετωπίζετε την κατοχή μου με πέτρες; Δεν ξέρετε ότι οι στρατιώτες μου δεν θα διστάσουν να σας τινάξουν τα μυαλά στον αέρα; Σε 17 μήνες, έχω σκοτώσει 900 από σας και έχω τραυματίσει 17.000, κυρίως άμαχους πολίτες, και έχω το ελεύθερο να συνεχίσω αφού η διεθνής κοινότητα παραμένει σιωπηλή. Αγνοήστε, όπως κάνω κι εγώ, τους εκατοντάδες Ισραηλινούς που αρνούνται τώρα να εκτελέσουν τις εντολές μου. Οι φωνές της συνείδησής τους δεν θα σας προστατέψουν.
Είμαι το Ισραήλ. Θέλετε ελευθερία; Έχω σφαίρες, τανκς, βλήματα, Απάτσι και F-16 για να σας εξολοθρεύσω. Έχω θέσει τις πόλεις σας υπό πολιορκία, κατάσχεσα τη γη σας, ξερίζωσα τα δέντρα σας, γκρέμισα τα σπίτια σας, κι ακόμα απαιτείτε ελευθερία; Δεν πήρατε το μήνυμα; Δεν θα έχετε ποτέ ειρήνη ή ελευθερία γιατί εγώ είμαι το Ισραήλ.